HUMMUS & QUINOA BUDDHA BOWL

Hitem letošního roku, co se jídla týče, jsou za nás určitě Buddha Bowls. Můžete je vidět úplně všude v těch nejrůznějších variantách. A protože je to zdravé, chutné a také jednoduché jídlo, rozhodli jsme se s vámi o náš oblíbený recept také podělit.

 

 

Buddha Bowl si můžete dopřát jako skvělý a rychlý oběd nebo také večeři. A hlavně se dá výborně obměňovat, podle toho, co zrovna doma máte k dispozici. Samozřejmě však také musíte uznat, že v naší kokosové misce vypadá opravdu skvěle :)

 

INGREDIENCE (na 2 porce)

 

1 hrnek quinoy (my máme nejraději bílou)

2 hrnky zeleninového vývaru

1 balení hummusu (nebo si můžete vyrobit vlastní bude ho potřeba asi 200g)

1 marinované tofu

1 avokádo

1/2 balení baby špenátu

 

Quinou propláchneme vařící vodou, přesypeme do vroucího zeleninového vývaru a vaříme dle návodu asi 15 - 20 minut. Do ještě horké quinoy zamícháme hummus a baby špenát a necháme chvíli odstát. Mezitím si na pánvi opečeme na kostičky nakrájené tofu. Tofu použijeme koupené nebo si ho alespoň půl hodiny předem naložíme do vlastní marinády, například do naší oblíbené z oleje, tamari a datlového sirupu (poměr 2 lžíce oleje, 2 lžíce tamari a 1 lžíce sirupu). Záleží na vaší chuti a náladě. 

 

Quinou přendáme do kokosových misek, ozdobíme tofu, nakrájeným avokádem a nebo jinou zeleninou, kterou máme zrovna po ruce. My jsme například přidali ještě marinovanou pečenou řepu s vlašskými ořechy.

 

Tadááá a zdravý  oběd/večeře je hotová, tak vám přejeme dobrou chuť! :-) 

 

 

 

 

 

 

Please reload